Thursday, July 21, 2005

1. Tengok wayang-Ungu Violet dengan Af
2. Makan Pizza Hut dengan Bai
3. Makan sate dengan Lily
4. Pergi Sunway Lagoon dengan Fad
5. Beli printer-tak confirm

Ha, korang tengok. Kat atas ni semua perancangan aku bila scholar dah masuk. Nampaknya semua bawah column 'kredit' je. Macamana nak save duit. Ini la yang dikatakan "terdengar guruh di langit, air di tempayan dicurahkan".

Aku cakap kat adik aku, aku boros. Selalu sem belum habis duit aku dah habis dulu. Lepas tu dia kata, "Boros je lebih, tapi zaza nampak cam orang miskin gak."Haha.Family aku memang selalu kutuk aku tak pandai bergaya (ceh, sebenarnya aku bukan tak reti. Aku cuma malas je).

Lepas tu aku jawab, "Sebab zaza habiskan duit untuk life, bukan lifestyle."

Poyo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home