Wednesday, April 28, 2004

PEER PRESSURE

Dulu aku teringin sangat nak tengok teater.tapi bila first time dapat peluang tengok teater lakonan kawan aku sendiri(aliza nama dia...terer gila budak nih..semua benda dia conquer kat uia ni..haha.), free plak tu, duduk seat depan, aku tido. tahpape. tapi aku rasa tu takpe lagi. ada sekali tu aku baru balik kelas ke apa tah..kawan aku yg lain ajak gi swimming pool sister kat uia sal dia jadi lifeguard kat situ.aku pun pergi. memandangkan masa tu petang, angin pulak bertiup sepoi2 bahasa, sungguh nyaman..............aku pun rasa ngantuk dan tido kat dalam bilik kat tepi tu. bilik sejuk lak tu. bes gila. bila aku cerita kat orang, semua kutuk aku.orang lain pergi swimming pool beriadah, aku pegi tido.

eh eh, terkeluar tajuk pulak. tadi aku kena paksa pulak ngan kawan aku ikut tengok MPO (Malaysian Philharmonic Orchestra) kat KLCC. tajuk "Satu Rentak" pasal tarian n muzik klasik. aku mmg minat nak pergi show2 yang selalu buat kat mpo tu, tapi bukan tarian la,cam orkestra ke...muzik2 ni lah. haha..disebabkan aku ni baik,aku pun ikut cakap dia.harga tiket RM17.

pastu dia asyik kata kesian pulak kat aku sebab kena paksa. tak apalah mar, kira tebus balik yang aku tak kasi ko beli kaset fresh friends dulu....hahaha.

dulu pun ko pernah tanya aku, aku ni cepat terpengaruh ke tak. aku kata ya.

p/s:aku, samwan, afif & adi. lepas ni ati & ina pulak nak buat blog.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home