Thursday, April 20, 2006

AMBULANS

Masa kecik2 orang panggil aku "zaza ambulans".

Nak tau kenapa?

Sebabnya masa kecik (umur aku dalam 5-6 tahun), aku ada beskal roda tiga warna merah. Belakang dia ada seat penumpang. Masa tu kitorang dok kuarters kat ipoh. Jadi tetiap petang, bila main ngan anak-anak lecturer yang lain, kalau ada sesiapa yang tercedera, mesti aku yang akan bawak budak tu, kayuh beskal roda tiga tu dan hantar dia balik rumah dia.

Sampai la taktau sape yang bagi nama tu kat aku. Haha.


Apa pula gelaran masa kecik anda?

p/s: Aku pun tak ingat cerita ni sebenarnya. Mak aku yg bagitau:)

1 Comments:

Blogger mamanoa said...

zaza!!!huhuhu..jumper akhirnyer...ms kcik dlu arwah pak ulong akak panggil akak MAK ENON sbb akak ader rmbut yg sgt pnjg n akak suker buat siput rmbut akk,kat skola kmpg budak panggil akak IPOH MALI..sbb dtg pd ipoh,naik skola mnengah akk kna panggil NORA LENGGOK..sbb diorg ckp akk jln lenggok..hhahahahah

10:13 AM  

Post a Comment

<< Home