Wednesday, March 02, 2005

SAPE KATA MAK AYAH AKU TAK SAYANG AKU?

wah..laju plak server lab ni arini.

AKU CUAK. petang ni aku ada test land pukul 6-7. tak sure aku paham betul ke tak restraint of dealings ni.

AKU SEDIH. aku nak balik rumah. last aku balik masa raya haji. kalau nak ikutkan baru dalam sebulan lebih kot. tapi aku rasa macam2 benda yang aku buat dalam sebulan ni sampai rasa dah lama gila tak balik. kepada orang2 yang selalu pelik sebab aku jarang balik time cuti, aku nak jelaskan kat sini, bukan sebab mak ayah aku tak sayang aku tau:) malas aku nak cerita panjang.

AKU HEPI. bulan 4 ni lepas final insyaAllah aku pegi kelantan ngan member2. ada projek..hehe. sambil tu kalau sempat nak shopping apa-apa yang patut. sapa nak pesan baik cakap cepat. tapi tak tau la aku rajin nak belikan ke tak. haha. balik tu nak lepak rumah kawan kat KL lak sebab pastu nak gi roommate aku kawin. 'renjis renjis dipilis... :)' .

AKU TENSION. tak tau la. akhir-akhir ni aku cepat rasa boring dan tertekan dengan orang2 yang bila cakap atau buat satu2 benda tu tak pikir orang lain. sabar pun ada batas tau.

AKU LEGA. bila mengingatkan sem ni dah nak abis. for the first time in 4 years, aku akan bercuti 3 bulan!Yiiiiihaaaa!!! aku harap aku boleh buat betul2 final exam ni supaya nanti aku boleh bercuti dengan perasaan yang best.haha.

AKU PELIK. apsal aku masih boleh duduk kat lab ni padahal petang ni aku ada test?

^entry kali ni emo^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home